Torsdag 26/5

Torsdag idag och jag pluggar hemifrån. Det är lite små svårt att hinna medallt plugg annars. Så jag prioriterar som man brukar kalla det.

Ikväll är det hoppträning för Pontus Westergren, som vanligt varannan torsdag. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra. För förra träningen för honom tränade vi på att tävla och det gick så sjuktbra! Två perfekta rundor, sådär på ett stopp på vattenmattan i första rundan, men det var mycket pga dålig väg. Men Pontus sa då i alla fall att det va "riktigt bra" och han är ju inte den som överöser med beröm precis.

Men jag hoppas på att han är på bra humör och att Paddy och jag presterar på TOPP!


Kommentarer
Postat av: Matilda Holmström

SV: Thanks!

Jo, men det är ju barnens ponny som rids igenom av en av stalltjejerna ^^

2011-05-26 @ 21:13:42
URL: http://twolivesonepassion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0