Måndagens ridning & söndagens tävling

Den existerade inte. Han fick vila, eftersom vi tävlade i söndags och jag och pappa var där sent och kvällsfodrarde.

Idag däremot ska vi åka till Mustang och prova dressyrsadeln som vi beställde. Eftersom jag och Paddington inte kunde enas om en sadel. Så det fick bli två i en istället. Jag hoppas nu att sadeln håller sina förväntningar och blir fett skön!

Nu måste jag plugga lite, därför jag är hemma nu istället för att va i skolan och baka. Men ska åka in  till skolan och skriva prov senare. Jag bjuder på lite grumliga bilder från söndagens tävling. Det slutade med ett pet på sista hindret i 90 klassen och ett pet på andra i grunden i 1m. Men jag hamnade ändå bara fyra utanför placering med den ritten i 1m. Det va inte många dubbelnollor.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0