Den här dagen har varit total sämst! Förs...

Den här dagen har varit total sämst! Försov mig, stressa som en galning, till vadå? Lunch? Tydligen eftersom alla lektioner va inställda men vi va tvungna att stanna och kolla på treornas show, som iofs va helt okey kul. Men påvägen hem missar jag bussen precis vid danderyd. Det blåser iskall storm och som grädde på moset börjar det regna. Sen kan inte mina föräldrar skjutsa mig i tid till stallet och jag svär på att bussen kommer köra förbi nibble när jag ska dit. Dessutom finns det inte nån fucking jävla mat hemma alls. Som sagt den här dagen går rakt emot mig och jag är som ni kan förstå verkligen inte taggad på dressyrträning just nu. Det funkar aldrig när jag är på dåligt humör och noll tålamod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0