Besök på Anderssons

Jag var på Anderssons Häst & Hund i söndags förmiddag och beställde förbygeln som jag la upp igår. Samtidig då införskaffade jag mig dressyrschabraket som jag pratade om härom dagen. Det turkosa från Mias RS


Nu behöver jag helt enkelt bara benlindorna till för att matcha!
Någon i stallet måste ju sätta färg på tillvaron. Nora kör på rosa och jag kör på alla andra färger. Framför allt blått. ;)

Kolla bara alla färger som finns! Det är tur att min häst är brun. Han passar nästan i allt, fast han är för röd för att passa i rött. 


Vad tycker ni är snyggt och vad klär era hästar mest i för färg enligt er?

Kommentarer
Postat av: sajkil in my heart <3

hur mycket kostade schabraket? :)

2011-06-06 @ 20:55:04
Postat av: Paulina

SV: Det kostade 499:- (:

2011-06-07 @ 17:47:45
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0