Sista för säsongen

Det är precis vad det är, sista Pontus-träningen innan sommaruppehållet som alla tänker ta. Dock tänker inte jag och Paddington det. Vi ska nämligen flytta till mina vänner Nerells stall över juli då vårt stall stänger för städning och jag inte vill ha ut Paddy med dom andra på sommarbete. Det vågar jag inte riskera efter hans skada. Det skulle vara som att låta honom gå sin död till mötes i stort sätt. Usch, vill inte ens tänka på det!

Men nä, nu är det dags att snart börja tagga in för träningen. Eller ja, den börjar ju först halv åtta, men ändå. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra, så att vi kan ta med oss en bra känsla till Märsta på lördag där vi ska starta två stycken 1m. Heja oss! (:

Bilden är från vår absolut första hoppträning tillsammans. Det va ca ett år sen helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

hej :) jag ramlade av för 1,5 månad sen och bröt överarmen. Boppen är halt men vi vet inte vad det är. i början moisstänkte veterinärerna hovböld men det är antagligen inte det. Vi ska in och kolla honom på måndag igen :)

2011-06-10 @ 17:39:14
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0