Körlektion idag!

Jag är inte bara liiiite nervös asso. Jag har min första körlektion idag. Jag har ju kört helt okey mycket med pappa till och från stallet och så och körskolan har precis likadana bilar som vår volvo. Alltså en Volvo v50 turbo. Så det ska ju inte vara några större problem så, förutom att när jag körde i måndags så bara funkade det inte med dragläget. Hmmpf! Men jag lyckades ju backparkera pappas stora åbäke! :D

Men tillbaka till det läskiga. Jag ska köra med en viltfrämmande snubbe som jag aldrig träffat. Sen på det kommer det vara massa trafik! Jag har lektion mellan 14.25 och 15.10. Förhoppningsvis håller sig alla kvar på jobbet till 16. Så jag får köra i lugn och ro. Hör ni nu det alla som jobbar och tänker köra bil hem i täbytrakten! Håll er på jobbet till åtminstånde 15.30! (annars kanske det dessutom går illa. ;)


Kommentarer
Postat av: Linn Strelin

SV: Haha, smart!

2011-06-02 @ 10:14:14
URL: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0