Jag säger bara: ASSO SHIT!

Tränade för Rebecca idag och Mr P satt mentalt fast i högersidan. Han vägrade att ge med sig och vi var verkligen inte överrens idag. Han sköt ut rumpan åt vänster dessutom. Så i en hel halvtimma satt jag och jobbade stenhårt med det där under Beccas heja rop och peppande. Man kan säga som så att vi (jag och Paddy) inte va speciellt glada på varandra.
Han drog i högertygeln och jag drog tillbaka.
Jag spraka med skänkeln och han sparka mot den.

Vi spottade och fräste helt enkelt ganska mycket mot den andre. Men efter blod, svett och trårar, som man brukar säga, fast mest bara flera liter svett - mest från Paddys sida, gick han STÖRT FINT! Han hade världens svung och en supersnygg trav! Han har ju bra gångarter från början, men idag blev dom ännu bättre. Så det hårda slitet var det helt klart värt. (:

Extremt gammal bild. Den är tagen när jag bara hade haft honom i en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0