Idag har jag vart duktig

Efter körlektionen gick jag ut och sprang en runda. Det var jobbigt eftersom min kondis är sämst, men känner mig jävligt nöjd med min insats såhär i efterhand. Börjar känna att det tog lite på benen. Jag har ju lixom inte dom där "springmusklerna", men jag har bestämt mig för att börja springa i alla fall tre dagar i veckan. Det är ju inte bara hästen som ska vara i fit, jag måste ju vara lite så jag orkar hänga med i hans tempo. ;)

Menmen, kvällsfodring ikväll. Så det börjar bli dags att åka till stallet. Bye!


Min lille surponny är ganska söt <3

Kommentarer
Postat av: johanna stapelberg

den där lilla ponnyn är också väldigt söt ! :)

2011-06-14 @ 11:10:09
URL: http://sstapelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0