Helgen full eller vadå?!

Japp, anledningen till den extremt dåliga uppdateringen är för att jag har haft fullt upp hela lång helgen.

I torsdags var jag på Strömsholmstävlingen från tidig morgon till sen kväll.
I Fredags var det terrängträning på Nääs för Anna-Karin Wangler då vi träna på att tävla och jag även tog fälttävlanskortet! :D
I Lördags så var det tävling inne på ryttis och då startade vi enbart 1m eftersom vi terrängtränat dagen innan. Ett stopp och ett pet slutade det med. Men det blev iaf inget stopp på vattenmattan! (:
I söndags var det tillbaka till Strömsholm och var där från tidig morgon till kväll. Med en barbacka tur på Paddy sen när jag kom hem.
Och igår tog jag en välförtjänt sovmorgon och slappdag med barbacka dressyr i ridhuset.

Vill ni att jag ska berätta mer ingående om någon dag? Eller ska jag bara rulla på framåt?

Kommentarer
Postat av: johanna stapelberg

neeej forstäättt :D :D

2011-06-08 @ 22:23:30
URL: http://sstapelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0