14 Juni 2011

Tänkte dra till stallet nu med 14bussen. Kommer tillbringa säkert hela eftermiddan och kvällen där. Ska nämligen putsa alla mina och Paddingtons saker tänkte jag. Sadlar, träns, läderbenskydd, stövlar och lädergrimmor. Det kommer ta ett tag har jag känslan av.

Jag har även en tanke på att fota alla mina bett som jag har, så jag kan berätta lite om dom sen ikväll eller imorron. Alltså lite vad jag tycker om dom, vad dom är bra för och hur dom har funkat på mina hästar. Vore det kul? Jag är ju lite av ett bett-freak. Älskar att testa nya bett. ;)



Kameran åker med idag! Den ligger just nu på laddning, vi får se om det blir några bilder på när jag rider.

Kommentarer
Postat av: johanna stapelberg

jaaaaa bett! :) man kanske får lite tips av dig då som är expert hahah!

2011-06-14 @ 21:05:24
URL: http://sstapelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0